2008-02-15

" ممكن اطلب منك طلب رخم ؟؟؟ "

" ممكن اطلب منك طلب رخم ؟؟؟ "
الطريقة السحرية علشان تطلب اى طلب وتضمن انه يتنفذ
لأنك خلاص قلت كل الاسباب اللى يترفض بيها طلب فى جملة واحدة
قلت انه طلب صعب
وانه متعب
وانك عارف
ورغم من دا محتاجه ........
كمان اللى طلبت منه الطلب هايصعب عليه انك فاكر نفسك رخم
فاهينفذه وبجد الطريقة دي دايما والحمد لله بتجيب نتايج مبهرة
جربوا وادعولى
بس ممكن اطلب طلب رخم بقى ؟
اللى يقرا الموضوع يعلق

هناك 4 تعليقات:

  1. المشكله يارؤا ان اللى بتطلبى منه الطلب يطلع أرخم من الطلب نفسه أصل الرخامه حاجه فى الدم

    ردحذف
  2. هههههههههههههه لأ دا كده يبقى نحسسسس هههههههههههههه

    ردحذف
  3. والله كلام حلو طبعا انا دوم اجرب طريقة كمان لما حد تعرف تعمل هيك ولا هيك وعادتا تكون العاب او شي يحتاج تحدي انا ارد والله انا اعرف بس ما اعرف كتير يعني راح تغلبني بسرعة هو طبعا راح يسترخي ويفكر حالو هو الكسبان وضامن الربح وانا طبعا مرات اكون ممتاز بالشي اروح اغلبو واخلي يتمني ما عرفني هذا يمكن خارج الموضوع بس انا حبيت اضيف
    وشكرا على التوبك متميزة دوما

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههه والله فكرة حلوة بجد
    اروووووووب انت اوى على فكرة
    نوووووورتني

    ردحذف

Say something...