2008-02-22

مجنونة بس هعملها

اكيد كلنا فى بالنا حاجات مجنونة
مش قادرين نعملها
وانا منهم
مثلا نفسي اركب زي التباع على الباب
ونفسي انط بالباراشوت
ونفسي البس اسود فى فرحي
كتيييييييييييييييييير
ياترى انت منهم
وايه الحاجات المجنونة اللى نفسك تعملها ؟؟

هناك 8 تعليقات:

  1. أنت بقى نفسك تركبى زى التباع على الباب
    لا إنت فعلاً لسعه بجد
    أنا نفسى بس
    أما أتضايق فى أى وقت
    أمشى فى الشارع لوحدى
    أقعد على النيل لوحدى
    من غير ما حد يضايقنى أكتر بتعليقات سخيفه بس

    ردحذف
  2. بصى ياسارورتى
    بما انك جيتى للسعان
    وانا بعشق الحاجات المجنونه فانا كان نفسى ابقى ولد عشان اهبل البت اللى بحبها يعنى مثلاً كنت عملت ذى شحات الغرام وكنت وقفت قدام بيتها وغنيت وحاجات تانيه كتيره بس الحمد لله انى مش ولد لأنى بكده كنت هضرب بالتاكيد كل يوم علقه

    ردحذف
  3. ازيك ياسارورتى ياحبيبتى ومساء اللسعان
    بما انك اتكلمتى وقلتى قولوا اللى فى نفسكم من حاجات مجنونه
    فانا كان نفسى ومنى عينى ابقى ولد عشان اهبل البت اللى بحبهاوما سيبهاش فى حالها بحركاتى المجنونه يعنى مثلاً اقف قدام بيتها واغنى شحات الغرام وحاجات تانيه كتير
    بس الحمد لله انى بنت لأنى كنت كل يوم هرجع بعلقه من اهلها

    ردحذف
  4. منون : دا انت بسم الله ماشاء الله عاقلة اوى يابنتى وراااااسية بس للاسف الحلم بتاعك مستحيل الا اذا كنتى متضايقة وقت ماتش مصر مع اى بلد تانى دا الوقت الوحيد اللى تلاقى فيه النيل فاضى

    -------

    دوووودووووو : والله انتى مشكلة يخرب عقلك ههههههههههه ال تهبلى البت ال ههههههههه وان شاء الله فى البرد دا كنتى هتعملى شحات الروماتيزم مش شحات الغرام ههههههههههههه

    نورتونى يا بنانييييييت

    ردحذف
  5. السلام عليكم بنوته جميله وليست لاسعه اقول لكى ان اعمالك جميله لكن لابد وان تتحرى اللغه العربيه الفصحى بدل العاميه واود ان اقول لا احد يستطيع ان يرتدى فستان اسود ليلة زفافه ودلك لانها ليلة العمر او اليلة البيضاء كما يسميها البعض لدلك يجب ارتداء الفستان الابيض والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    ردحذف
  6. انا كل اللي نفسي السع فيه واعمله
    اني امسك كل واحد مضايقني وافش غلي فيه من غير ما اخاف على شعوره
    ونفسي كمان امشي تحت المطر من غير ما اخاف اني اعيا
    ونفسي اخرج مع خطيبي قدام الدنيا بحاله من غير ما حد يعترض ويقولي لا :-(

    ردحذف
  7. الله الله يا بنتى

    تصدقى كان نفسى اقول الحاجات المجنونة وبما ان سيادتك جبتى السيرة

    فنفسى اضرب حد جدددددددا

    ونفسى اجررررررررى

    ونفسى اصرررررخ بصوت عالى جدا اقول اى حاجة

    ونفسى اكل صنينة مكرونة باشاميل الفجر :)))

    ردحذف
  8. سارة :)
    انتى بنت لاسعة وعاقلة فى نفس الوقت

    انا من زمان نفسى اعمل حاجات لاسعة بس مش عارفة

    نفسى اجرى اجرى فى وسط مساحة كبيرة مليانة اشجار لحد ما اتعب ومش اقدر اجيب اخرها ...

    نفسى العب كورة
    وكمان لما احب اكون لوحى الاقى مكان من غير اى حد فيه

    ياااااااااااااااااااااااااه

    ردحذف

Say something...