لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الجمعة، يوليو 25، 2008

postheadericon ادعوا لسمو الاميره ساروره

مساء الخير عليكم ...


اولا انا موش بنوته لاسعه



انا حد عزيز عليها وهي عزيزه عليا

استأمنتني علي الباسوورد و أمنتني أمانه وكلام اوصله ليكم


اول حاجه ..

بنوته لاسعه بتعتذر انها موش هتقدر تدخل نت لفتره كدا الله أعلم هتبقي أد ايه ..

لأن عندها ظروف و يااااارب تعدي علي خير



تاني حاجه ..

بنوته لاسعه بتطلب منكم تدعوا ليها

لان عندها ظروف صعبه وبجد محتاجه لـ دعواتكم


ياريت تدعولها


و اي حاجه حابين تقولوها ليها انا ممكن اوصلها ليها


دعواتكم لــ
سمو الاميره ساره


فـ امان الله ..


___________________


تحديث ..

انا بنوتة لاسعة

بجد مش عارفة اشكرك ازاى يا شريف

ربنا يكرمك يارب ميرسى اوى لتعبك معايا

وشكراً لمنمن (( اختى )) ساعى البريد اللى وصلت الرسالة

شكرا لكل حد دعالى بجد انا مش متخيلة ان المشكلة انتهت

بالسرعة دى مافيش معنى غير ان ربنا استجاب لدعائكم

كفراوى فعلاً معاك حق ان بعد العسر يسراً

ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت

الحمد لله

الحمد لله

الحمد لله


وحشتونى اوووووووووووووى واسفة انى شغلتكم عليا

بس فعلا دعائكم فرق كتير



11 بوينتس أوف فيو:

butterfly يقول...

ربنا معاها بس قلقتينا يا رب تكون بخير

سمو الأميرة سارة يقول...

butterfly


اولا شكرا علي سؤالك

ثانيا انا واااااااااااحد

رااااااادل :D

هي عندها ظروف و مشاكل بسيطه

ادعولها بس ربنا يكرمها

بطوط حبوب يقول...

ربنا معاها يااااااااارب
ويفرج كربها

المحارب المتيم يقول...

لالالا كدة احنا هنقلق قوى

يارب تكون بخير ويكون الغياب لخير ويعدى على خير

ربنا معاها

وكلنا بندعيلها

abo salah يقول...

بعد السلام عليكم

ربنا يزيح همها ويفرج كربها

ربنا معاها والظروف تعدي علي خير
وترجعلنا بالسلامة

تحياتى

kafrawy يقول...

لا الة الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

خيرا ان شاء اللة يا سارة
يارب تكونى بخير
و الله انتى وحشتينا بجد

شادي أصلان يقول...

ربنا يسهل كل المشكل وتعدي علي خير ان شاء الله

blue-wave يقول...

طيب هيا كويسه؟
طمنيا بس عليها
وقولها اننا مستنينها وماتغيبش كتير
وسلملنا عليها كتيييييييير

blue-wave يقول...

ربنا يكرمها وترجع بالسلامه

سمو الأميرة سارة يقول...

هي كويسه

و احتمال ترجع خلال ايام يعني


و بجد هتفرح اما تشوف كلامكم دا

و ادعولها تيجي قريب بأه

وحشتنا جدا والله



....

و يارب المره الجايه هي اللي ترد علي ردودكم ... موش انا ..

سمو الأميرة سارة يقول...

butterfly & بطوط الحبوب & المحارب المتيم & ابو صلاح & كفراوى & شادى اصلان & بلو ويف

بجد بجد ربنا يكرمكم يارب .. بحبكم اوى مش قادرة اقول غير كده .. وبجد شكراً لكل حد دعالى والله فرق اوى اوى

ربنا ما يعيدها تانى ياااارب

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..