لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الأربعاء، نوفمبر 26، 2008

postheadericon على دا الحال انا







كان بيني وبين احلامي



يادووب



يجي كام خطوة



كنت اجري وأقاوح في الدنيا



و اهي كات ماشية



فجأة الأحلام صِبحت كوابيس



والحلوة في عمري بقت مرة



والدنيا كمان راحت واقفة



ومهما أعافر



مهما أقاوح



حلفت ماهي ماشية



و بعد ما كنت بحلم بالموت



وانا بجري



حسيت فجأة اني



بموت واقفة







آسفة جداً على الردود على التعليقات



النت وحش جداً



وظروفي اوحش



أنا بجد محتاجة دعواتكم



اتعودت اني لما اكون في
كابوس مش حاسة له خلاص



اطلب منكم تدعولي ودايماً الحمد لله ربنا كان بيستجاب
منكم



بالله عليكم ادعولي المرة دي
كمان



ادعولي كتيييير وادعولي أوي وادعولي من قلبكم












6 بوينتس أوف فيو:

وميض ابتسامة يقول...

بصرف النظر عن ظروفك .. التى اتمنى ان تكون فى احسن حال ...
اللهم انى اسألك ان تزيح عنها الهم والغم ..وان تحبب فيها كل من تولى عليها .وان تشرح لها صدرها فيما تحب وترضاه ..آمين

blue-wave يقول...

ربنا معاكى يارب ويكرمك ويكتبلك كل الخير ياااااااااااااارب

شفقة هانم واحسان بك يقول...

سورسارة ايه الاكتئاب ده؟؟
مالك قلقتينا عليكى
ربنا معاكى يارب ويفرج همك

المحارب المتيم يقول...

ربنا يفرج كربك يارب ويسعدك

بس برضو زعلان منك

سمو الأميرة سارة يقول...

وميض ابتسامة .. يااااااااااااارب اللهم اميييين
ياريت تدعيلى دايماً بالله عليكي

بلو ويف ..
يااااااااااااارب اللهم امييييييين
ادعيلى يا دكتور الله يكرمك

شفقة هانم واحسان بك
ما تقلقوش عمر الشقي بقى .. شوية اكتئاب وضغط وهيروحوا لحالهم ان شاء الله
ادعووووووولي بس

المحارب المتيم

يااااااااااااااارب اللهم اميييييييين

يارب يا عرفة

وياريت ما تزعلش مني والله تقصيري غصب عني

المحارب المتيم يقول...

كل سنة وجميعكم بخير

كل سنة وجميعكم فى سعادة وهناء

كل سنة ونحن أوثق وأقرب

جمعنا الله معا على عرفات

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..