لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الأربعاء، ديسمبر 03، 2008

postheadericon وحشتني يا بكرة

وحشتني يا بكرة
وحشتني علشان زهقت من النهاردة المتعب
مستنياك لأني عندي أمل تكون احلى من النهاردة
مستنياك لأني عندي أمل اكون اتعلمت من غلطة النهاردة
وحشتني يا بكرة وخايفة لما تيجي ما اكونش انا موجودة
خايفة قبل ما اتيجي اكون انا تهت
ضعت
وقعت
او اتغيرت
وحشتني اوووووووووووي يا بكرة
ياااااااااارب تيجي بسرعة
وتيجي حلو
واكون هنا واشوفك
وانا لسة فيا شوية براءة
شوية نقاء
شوية قدرة ع الضحكة والفرحة والاحساس بطعم الحياة

5 بوينتس أوف فيو:

mido يقول...

مبروك على الشغل الجديد وربنا يوفقك

وقوليلهم فى البلاخ ميشتموش ابراهيم عيسى
:(

بنوتة يقول...

لازم يكون عندنا امل فى بكرة ونقول غدا يوم اخر
تقبلى مرورى

mido يقول...

* البلاغ

غروب يقول...

ازيك

وحشتينى اوى من اول م سبت كلمات مشفتكيش

بجد بجد زعلانه

ياريت تنقابل تانى ف الغروب

ويكون في بكره حلو منتظرنا

كل سنه وانتى طيبه يا سوسو

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

كل سنه وانتى طيبه
العيد فرحه مااااااااء
عيد سعيد عليكى وعلى المسلمين

ويا رب تحققى كل احلامك

فى رعايه الله

joker

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..