لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الخميس، فبراير 26، 2009

postheadericon عايزة شط


ياااااااااااااارب .. عايزة شط

12 بوينتس أوف فيو:

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

شوفي ايه مطلوب في الشط دة والمواصفات بتعته وخدي قراراك واتجهى ليه عوما في بحر الحياة القرار قراك لوحدك
ربنا يهديكى للشط اللى فيه الخير ليكى فى الدنيا والاخرة

Appy يقول...

ان شاء الله هتلاقيه انتى اتوجهتى للى مبيردش دعوه حد

علي الصبي يقول...

يمد نحو الشط كفاً له و يحسب أن الشط قريب المنال

صوت من مصر يقول...

للاسف يا ساره شط ولا شطه ركزى
ممكن العجمى بيطاش لو سمحتم

غروب يقول...

ساره اخيرااااااااااا لقيتك تانى

من بعد تغيير عنوانى مدونتى وانا بلف عليكي وعلى بلو نايل

والحمد لله لقيتك

ومدونتك ال المفضله



بالنسبه للبوست

ان شاء الله تلاقي اجمل شط ترسي عليه يا قمرايه

انا حره يقول...

وانا كمااااان

سمو الأميرة سارة يقول...

رئيس جمهورية نفسه : يااااااااااارب اللهم اميييييين صدقني انا مش عارفة انا عايزة شط شكله ايه مش مهم صفاته كلها اهم حاجة بس يكون عليه أمااااااان

سمو الأميرة سارة يقول...

آبي : يااااااااااااارب يا آبي ادعيلى انا واثقة في ربنا جداً بس بردو برتاح لما ادعي

سمو الأميرة سارة يقول...

علي الصبي : الله عليك

سمو الأميرة سارة يقول...

صوت من مصر : للأسف لو ماكنش دا من اصدق حاجة كتبتها بتعبر عني كنت رديت وهزرت عادي

سمو الأميرة سارة يقول...

غروب يا قمراية نورتي من تاني ويارب ما تغيبي ابداً تاني سعيدة انك رجعتى للشروق من بعد الغروب ، بالنسبة للشط ربنا يسمع منك

سمو الأميرة سارة يقول...

انا حرة : تعالى ندور سوا

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..