لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الجمعة، مارس 06، 2009

postheadericon اعمل ايه ؟


.. هرسم صورتك

وأهزر معاها :)

أعمل ايه ؟؟ ما انت بجد وحشتني

:(
















______________________

الصورة جبتها من هنا

ع فكرة أنا مسافرة

18 بوينتس أوف فيو:

blue-wave يقول...

ولا فاهم حاجه

wafaa يقول...

ربنا يقرب البعيد

My Hope$ يقول...

انا بقي فاهم ههههههههههههههه

وحشتيني
بس خلاص


رايحة فين
اوعي تكوني جاية عندنا
مممممممم


ماشي
سلام

enjy يقول...

بصى بغض النظر عن اى حاجة
الجملة دى بجد
بجد
بجد بجد
بجد والله فعلا
مستنى جدااااااااااااااااااااااااا

فكرة من الزمن ده يقول...

اول جملة هارسم صورتك واهزر معاها جميل وبيختصر جنون الحب
بس الباقي ياريت توضحي الحكاية ايه
شكرا ليكي

Appy يقول...

لما يوحشك اضربيه

kafrawy يقول...

ليه بس كدة يا سارة

يا حول العالم

غروب يقول...

المدونه بقت سكررررر

ترجعى بالسلامه

سمو الأميرة سارة يقول...

بلو ويف

ما انا مش هينفع افهمك :)

سمو الأميرة سارة يقول...

وفاء يااااااااااااااااااااارب اللهم اميييييييييييييييييييييييين

سمو الأميرة سارة يقول...

منمن الاروبة هههههههههههه هو دا

مش جاية عندكم يا منمن لو جاية عندكم هعمل فرررررررررررررررررررررررح وانتى كمان وحشتيني ع فكرة اووووووووووووووى ونفسي ارغي معاكى اوووووووووووووووووووى

سمو الأميرة سارة يقول...

انجي : يمكن علشان طالعة من قلبي ؟؟!!

سمو الأميرة سارة يقول...

فكرة من الزمن دا .. نص كلامك فسر الباقي :)

سمو الأميرة سارة يقول...

آبي : دا هيورم من كتر الضرب ههههههههههههههههه

سمو الأميرة سارة يقول...

كفراوي : ههههههههههههه حول العالم في تسعين دقيقة ؟؟!!

سمو الأميرة سارة يقول...

غروب دا انتي اللى شربات محلي بالعسل :)

غير معرف يقول...

مش فاهمة حاجة ياسرسورة

kholoud zaid يقول...

انا كمان واحشني اووووووووووووووووووووووووي
بس انا مش بعرف ارسم اعمل ايه بقى؟

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..