لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الأربعاء، أغسطس 05، 2009

postheadericon للأســف ....




يحب معظم الشعب المصري " الكوسة " حين " تُشبعه " ...

ويلعنها فقط ...

حين تُشبِع غيره و يجوع هو !!

14 بوينتس أوف فيو:

محمد سعيد يقول...

ههههههه
يا بنتي الكوسة ليها براءة اختراع.. باسم جمهورية مصر العربية!

Tarkieb يقول...

على فكرة الشعب المصري مظلوم...دي طبيعة بشرية وانا كنت زييك كدة وفاكر ان الكوسة او الوسطة اختراع مصري ...وحياتك موجودة في الدول المتقدمة اكتر مننا...بس ايه سبب تسميتها في مصركوسة؟ الله اعلم ...على فكرة في المانيا اسمها فيتامين بي....وناس بتقول جاية من اول حرف من كلمة وسطة او علاقة Beziehung
~حد يلاقى عز وما يتبغدد

طوبة ذهب وطوبة فضة يقول...

el 7aga el wa7eda el akhtr3naha wbr3nafeha f7aytna hya el kosa w3mrna mahntadm tol ma hya sh3arna el awl wlakher tslm aydk

SuperNova يقول...

i am still hungry, can i have some more ?

Unique يقول...

كلام عالي .. دي حقيقة

لاسع افندى يقول...

تحيا الكوسه وتاخد بوسه
لما يكون الكارت فى جيبى




تحياتى اللاسعه

ياسمين حميد يقول...

تحيا الكوسة... في حلة الطبيخ فقط!

مامة مازن يقول...

القرع لما استوى قال للخيار يا لوبيا
يعنى الكوسة كبرت يا بنتى لحد الخيارة ما بقت جمبه حباية لوبيا عافاها ام عين سودة دى ايوه هى دى ههههههههههههههههه
يا بنتى الكوسة مطبوخة وبسمن بلدى ومظبطة باللحمة المفرومة اللى هو الشعب يعنى ههههههههههه
ياسارتى الرقيقة ياما ياماهتشوفى وتسمعى

mohamed ghalia يقول...

صح

أحمد فارس يقول...

لو أصبح ماء النيل "طبيخ بالدمعة" لما ساع كم الكوسة ببلدنا

تسلمي يا بنوتة

أبو كريم يقول...

والله كلامك صح وعلى فكره انا فى واحد زميلى له مقوله شهيره وهى ( لو كان البحر الأحمر والمتوسط صلصه لما كفت الكوسه الى فمصر) مفيش حاجه تمشى بالدور وماينفعش حد يجيب واسطه فيها فى مصر إلا الموت

خالد فوده - Khaled fouda يقول...

ياااااه مدونه حضرتك من اوائل المدونات اللي دخلتها في عالم التدوين من زمااان بس مش عارف كانت راحت فين
------------------
الكوسه كوسه ومفيش حد يقدر يمشي من غيرها والله انا واخدين جرعات كتييييييييير جدا منها

Darsh يقول...

هقولك على حاجة

أنا أكتر واحد بيكره الكوسة

جدا

جدا

جدا

جدا

جدا

جدا

جدا

بس لو مش انا اللي بستخدمها

مش هكدب لان دي الحقيقة

امبارح بالظبط كان ممكن اكرمش عشرين جنيه و احطها في الدرج اللي كان مفتوح بتاع الموظف بس الصراحة عجبني نظره اللي في نص هدومة اللي الموظف بصهالي لما شفته ... أو قفشته بصريح العبارة

آه لو اعرف حد هناك اكيد كنت هروح ليه

ده للأسف طبع فينا ... أو فيا علشان ما اجمعش

بس على فكرة لو شايف الدور في أي حاجة ماشي صح فأكيد همشي معاه

و المساواة في الظلم عدل

ممكن اكون صح

و ممكن اكون غلط

بس الأكيد اني نفسي اكون مرتاح قدام ضميري

على فكرة

البلوج فظيع جدا

reem يقول...

مش موضوع كوسة بس
هتلاقيها فى مليون حاجة غير الكوسة!!
وكلها مؤسفة اكتر من بعض

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..