لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الاثنين، أبريل 19، 2010

postheadericon !!



مش عارفة ليه بَكَشّر رغم إني من جوايا عايزة ابتسم 
 

!!

12 بوينتس أوف فيو:

سمو الامير يقول...

بتحصلي كتير

لو عرفتي السبب قوليلي

:)

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

حاولي تفرفشي... ربنا يسعدك

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

اقول ومتزعليش؟؟؟؟
لما الواحد بياخد علي الحزن... بيتعلم ينكد علي نفسه حتي لو فرحان...

سبايدرمان يقول...

غيري مكانك او مودك
اخرجي
اعملي حاجه على عكس الحاله الى انتي فيها
^_^

انسان عادي يقول...

احم احم
سلامو عليكو

انا كتير بلاقي ان احساس الحزن امتع من احساس الفرح
احساس الحزن بيخليني افكر اكتر واشغل دماغي
يمكن انا بحب الحزن او شخصيتي فيها لمحة الحزن دي
بس عمري ما كنت فرحان ورسمت الحزن علي وشي
سيبك عيشي حياتك وحاولي دايما تبقي مرتاحة في الحزن وفي الفرح

سلام

Timo.. يقول...

عارفة يا سارة..
كل مرة..
بحس اني برتاح وانا بقرا لك وكاني باتكلم معايا..!!
وباغيب اغيب...وارجع اقرالك احس ان فعلا فاتني كتير من الابداع اللي انت بتكتبيه وانا بحبه...
..............
......
....................قوي. (';')

من كل بستان زهرة يقول...

الإنسان عندما تكون أفكاره إيجابيه تكون داخله طاقه إيجابيه
تجذب الأشياء الجيده لديه

نسميها " قانون الجذب "

نحن في ديننا نطلق عليها التفائل كما قال الرسول صلى الله عليه وسلم:

" تفائلوا بالخير تجدوه "

حين تكونين متفائله تصبحين و كأنك مغناطيس تجذب الأشياء الجيده

أسعدك الله

مامة مازن يقول...

اولا كده من غير احم ولا دستور قالب المدونة ده رغم جماله الا انه تقيل قوى فى الفتح مش عارفة ليه قوليلى يمكن يكون السبب فى كده من عندى اصل محسوبتك مش قوية قوى فى البرمجة شوية كده على خفيف تصميم شبكات على ضيق كده هههههههههه
شوفى تعليق الاستاذ ابو على صح جدا
ماشى
اما انا بقى قولتلك تقريبا قبل كده على ما اتذكر اتبسطى اتعلمى متزعليش مفيش حاجة تستاهل طولها زى عرضها
اعملى اللى عليكى فى اى حاجة وسيبى الباقى على الله

طبيعى جدا اننا تقابلنا حاجات تزعلنا وتقرفنا فى حياتنا لكن الغير طبيعى انها تسيطر علينا او اننا نسمح لها بكده

الصورة بشعة اوعى تكون حالتك كده هتكئبينى مش كفاية الفار اللى عندى بقاله يومين ومش عترانه فيه

SuperNova يقول...

علشان حضرتك نكدية و تموتي في الغم

وعلى فكرة، البلوج فعلا بقى تقيل قوي

new-one يقول...

علشان مدايقه نفسك بالناس
وشاغله نفسك بيهم
ومشيله نفسك الهم

Reem Wageeh يقول...

رد فعل طبيعى جدا
زى ما بتيجى اوقات وبتبسمى فيها وانتى جواكى بيتقطع
لازم ييجى وقت وتتمرد ملامحك
ويبقى جواكى ابتسامة وملامحك تعلن الحزن اللى اتكتم

عالم ماريونت يقول...

ساعات كتير من جوانا بنكون حابين اننا نبان مكشرين و ساعات بنستمتع بالحزن
نزار قباني بيقول:
ادخلني حبك سيدتي مدن الاحزان
وانا من قبلك لم ادخل مدن الاحزان
لم اعرف ابدا ان الدمع هو الانسان
ان الانسان بلا حزن ذكرى انسان
مدونتك رائعة جدااااااااا وانا نفسي اعرف انتي عرفتي تقسميها كدة ازاي؟
بالتوفيق دايما و تحياتي
و مستنية زيارتك لمدونتي قريب
رنا

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..