لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الثلاثاء، يناير 11، 2011

postheadericon هش من هنا يا حرامي

 بصي يا ستى انا عايزة اعرف ازاى انتى عاملة المدونة مش ينفع اعمل منها كوبي ؟؟

عملتها بالكود دا


اعملي داونلود للكود وخديه كوبي وحطيه كعنصر من عناصر الصفحة زي ما بتضيفي صورة مثلاً للمدونة
 بس لازم تحطيه في المكان دا تحت مكان البوست



9 بوينتس أوف فيو:

safa7_karmooz يقول...

الكود ده بيخنقنى لما بدخل هنا :D

لانى بحب افتح كل حاجه فى تاب...فالاقى مدون جديد عامل كومنت او اقرا بوست معين وكده فى تاب تانى...وانا بقرا البوست الحالى يقولى هش <_<

بنـوتــــة يقول...

أنا برضه أينعم بحب أفتح كل حاجة في تاب لوحدها
بس بحب أوي هش دي
بقعد أأأأأأضحك
مش هارفة ليه بس بحبهاأوي
ربنا يوفقك يا سارة
أو كده نقول بقى يا ميس سارة
- عملتها أنا كمان -
:D

أسرار النــدى ,,, يقول...

اللينك مش بيفتح معايا مش عارفة ليه....!!!!!!!!!!!!!
والنبي حاولي تجبيلي لينك تاني أو حتى قوليلي أعمل سيرش على إيه بالظبط عشان أحمله.....
بس بجد والله شطووووووووورة....
أنا أوقات لما بعمل سيرش على خواطر ليا وألاقيها متاخدة كلها كده وعليها أسامي مختلفة بحس إني هيحصلي حاجة......
ربنا يحميكي من سرقة أفكارك يا سكرررررتي (^_^)

سمو الأميرة سارة يقول...

معلش بقى يا سفاح كرموز تعالى على نفسك علشان خاطر انا ما يجيليش الضغط لما الاقيني مسروقة :D

سمو الأميرة سارة يقول...

بنوتة احلى ميرو انا نفسي باجي اخد مواضيع نفسي تطلع لي هش من هنا يا حرامي بضحك :D

سمو الأميرة سارة يقول...

ندى اتفضلي يا قمر


http://www.mediafire.com/?drny6tpxk2snq7c

لينك تاني أهو

كتري م الدعوة دي إلهي ربنا يكرمك :*

سمو الأميرة سارة يقول...

http://www.mediafire.com?drny6tpxk2snq7c

اللينك اهو تاني يا ندى مش عارفة ليه طالع كده

أسرار النــدى ,,, يقول...

بقى لينك تبعته سمو الأميرة سارة مرتين وميشتغلش...
ده لااااااااااا عااااااش ولااا كااااااان
ههههههههههههههههههههه

بجد شكرا كتيييييييييير يا أحلى سارة في الدنيا....
اللينك إشتغل تمااااام....
كده مجرد ما أدخل مدونتي في أي وقت كده هفتركرك وأدعيلك على طووووووووول .......
ربنا يحمي كل النا من قراصنة الافكار دول ويبعدك عنهم يا سرورة (^_^)

semsema يقول...

مش عارفة اعمل زى ده كل ماادخل الكود يقولى ان الكود مش سليم كم انا حزينة :((

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..