لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الخميس، أغسطس 04، 2011

postheadericon تغيير أيقونة المدونة بسهولة :)

مش عارفة الموضوع دا قديم ولا جديد بس انا اكتشفته من يومين وقولت أفيد الناس بيه :)

دخلت في الداش بورد اعمل حاجة كده لقيت بلوجر عمل خاصية جديدة تقدر من خلالها تغير أيقونة مدونتك من أيقونة بلوجر لأي أيقونة تانية تحبها بسهولة من غير ما تضطر تدخل على الاتش تي إم إل وتكتب كود وحركات

كل اللي عليك انك هتدخل تغيرها زي ما هو موجود في الصورة كده 
( اضغط على الصورة لتكبيرها )

وبكدة تظهر الأيقونة جنب اسم المدونة

كده مش فاضل غير انك تعرف مواقع أيقونات حلوة تختار منها

انا لقيت دا

وممكن تلاقي موقع بسهولة لو عملت سيرش عن  " موقع أيقونات" 

أي خودعة ;)

7 بوينتس أوف فيو:

فانداليسيا يقول...

بردو معتزة بأيقونة بلوجر :D

انا حاسة انى هكرهها من كتر ما قلت الجملة دى اصلا :P

Ramy يقول...

(:

شكراً

علشان يعرفوا أن الأميرات مش قاعدين ساكتين

(:

مونتي بوكيه ورد يقول...

شكراً يا ساره دايما سباقه بالخير و كل سنه وانتي طيبة مقلوتهالكيش ع الفيس قولت لازم اقولها هنا ليكي انتي ومنونه ويارب تكونوا بخير والاسره الكريمة بخير ومرضان كريم وياريت لو تعرفيلي كمان ازاي اخلي المدونة الكسلانة بتاعتي لما اجي اكتب موضوع واعمل كدا .. نقطتين بيتحولوا الي شرط و مش بتريحني في التنسيق ياتري دا من ايه؟
وكمان السبب دا مخليني مش عارف اعمل النوت ال استاذنتك في الرد بيها علي المقاله بتاعتك بتاعة البطيخة .. بصراحه بقالها سنين عندي وعاوز ارد عليها اوي
:)) وطبعا ردي مش علي شخصيتك لان عارفها كويس وعارف انها لانسانه جميله القلب والروح و الطباع
رمضان كريم

Tarkieb يقول...

علم ونفذ يا افندم ....شاكرين مهليلين ...كل سنة وانت طيبة

Sara يقول...

عرفاها يا فندم :D

بس أنا معجبة بأيقونة البلوجر بتاعتي ههههههههه

ميرسي ع التنبيه يا جميلة ^^

NaDa يقول...

تمام ياسارة
تسلمي :) ..

هوووبا♥ يقول...

جربتها وتمام يافندم .. شكراً يا سارة

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..