لعلمك

لعلمك

إقرأ لي

دخلوا بكليك شمال :D

Blog Archive

الاثنين، فبراير 27، 2017

postheadericon في حد هنا؟



مش عارفة في حد لسة بيجي هنا ولا لأ :) بس أنا بحب هنا.. وبحب أي حاجة من ريحة اللي بيجوا هنا..
مهتمة أسمع أي حاجة منكم.. لو طليتوا <3 p="">

http://sarabentdarwish.sarahah.com/

11 بوينتس أوف فيو:

P A S H A يقول...

:)

Story pain يقول...

أنا كمان بحب هنا وبحب اقرأ كلامك وانت لا سعة..وأنت مش لاسعة كمان ...رسائلك لرفعت بستناها ..ودايما بيبأه فيها رسالة أنا محتجاها جدا فى وقت نشرها....
ماتنسيش اننا دايما بنستناكى ..(هنا)..:)

Sarora يقول...

P A S H A ياااااااااااااه :) والله العظيم فرحتني

Sarora يقول...

Story pain :)
يا حبيبتي <3 وانا هكتب هنا... أنا برتاح جدًا جدًا لهنا

Deyaa Ezzat يقول...

أيون يا عم *_*
ساعات باعدي

Empress appy يقول...

انا حنيت لهنا

Do3aa El_attar يقول...

يا ساراي <3
وانا بحب هنا، بتفكرني بأيامنا أيام الكلية وذكرياتها، بتفكرني ببداية تعارفنا ..ولما بلاقي بوست جديد هنا بقرأه حتى لو مش هعلق يعني :)

كوني بخير ياساراي :*

Tamer Moghazy يقول...

انا هنا

Tamer Moghazy يقول...

باجي من وقا للتاني..
وبارتاح هنا عن اي مكان تاني.. وباحس الفايسبوك دوشة وازعاج وشوارع كلها داخلة ف بعضها !!

Sarora يقول...

يا ضياء :") منور يا عم
يا آبي <3 والله العظيم وحشاني جدًا.. وجيتي على بالي من غير مناسبة من كام يوم
فرحتيني جدًا بوجودك هنا والله
بسكوتتي <3 هكتبلك :")
تامر اه والله الفيسبوك لعنة.. منور هنا

Serenity :) :) يقول...

وحشتيني يا سارة ♥ والأغنية اللي في أول صفحة رهيبة ومعبرة جدًا عن محتوى البوست .. أحييكِ على اختيارك الدقيق ♥ أنا بحب المدونة دي ودايمًا بحنّ لها لأنها هي السبب إني رجعت للحياة تاني :) .. انتِ جميلة وهتفضلي طول عمرك جميلة :)) ♥

سها الوكيل :)

المتابعون

اعتبرها بيتك ♥

وِش القفص

خليك ورايا

دليفري..